25 april 2012

Svenska flagganfärger = vår!


bilder hm.com
Våren lockar fram färg! Dessa två kan väl pigga upp vilken tråkig dag som helst!

Denna veckan kör vi varannan dag VABning. Jimmy igår, jag idag, Jimmy imorgon och sedan har jag ledig fredag. Det känns som det blir bättre och bättre för Knut. Fortfarande ont men det är mest morgonen nu han har smärttoppar.

Idag har jag avbokat min frisörtid tills fredag så nu hoppas jag att jag blir "uttagen" till Maria Nila den 7 maj. Jag har fiskat lite i vad som är tänkt med mitt hår för jag vill absolut inte bli snaggad och färgad röd utan jag vill helst bli ljus. Förstår att man inte kan önska när man är hårmodell men om det är tänkt att bli mörkt eller rött igen så hoppar jag av.

3 kommentarer:

Mamma sa...

Ja det är härligt med färger. Kram mamma.

Vesnas vardag sa...

Jag har köpt den gula, den är där ute i cyber rymden ännu...

memilla sa...

Mamma: Japp, det ä det ;)
Vesna: Du får visa den när du fått den!